Sunday, February 13, 2011

sepanjang seminar !!

ni masa mula2 sampai ke FSPU UiTM Shah Alam..ada ramai lg nih,tp nasib la sapa yg kna shoot dulu kn..sapa yg jalan ngan aku,mesti banyak gak gambar dia..haha..*sbb aku ni pantang nmpak DSLR..kra nk shoot ja..sama ada aku shoot or member shoot..kih3
jeng..jeng..jeng..!! makan dulu..pas daftar,teros g makan..terbaik la nasi lemak dy..hehe..
*utk pengetahuan la,program ni x kena bayar pon..dh la free,makanan dy terbaik plak tu..alhamdulillah,aku tergolong dlm golongan yg terpilih join program ni..
ni sahabatku Muhsin Suhor..baik and gila2..hehe
Sin,kantoi la kuih yg ang pegang tuhh..aduhh,tba2 spoil plak gmbar ni..hehe
haa..ni baru la suma bergambar kenangan after balik dr program and singgah mkn ABC kt Seksyen 2..ni "rombongan" dr MIAT,USIM and UIA Nilai..hehe
putera akhi Farid..*comeyl gle la..comeyl + gle..haha
(semoga besar nnt jd pemuda yg menegakkan ad-din Allah di atas muka bumi ni ye adk) insyaAllah..

muka2 keriangan selepas pekena ABC kt seksyen 2..aku x pekena ABC pon,laici kang sudaa..
Akhi Isam..bakal engineer aircraft..lg bapa bulan ja dh nk abih program EASA..akhi Isam ni baik orgnya,lembut pertuturannya..dan murah dgn senyuman!! thanks coz banyak bg nasihat sepanjang halaqah kita..nnt klo dh berjaya jd engineer,jgn lpakan sahabat2 haluansiswa MIAT plak..kih3
haaa..ni la ABCdefghijklmnopqrstuvwxyz seksyen 2 tu..sedap baq ang !! haha..aku x makan pon,tp aku kutip cukai dr member ckit..hoho





No comments:

Post a Comment