Wednesday, July 27, 2011

pening !!

aku x faham la dgn cerita Tahajjud Cinta ni (watak Eman Manan dlm cerita tu)..

pegang watak Ustaz,tp lg nak ada banyak isteri..
arghh,banyak sgt skang ni watak2 yg alim then bercinta or yg berkaitan laa..
cth : mcm cerita Ustaz Amirul tu..
menyampah gila laa bodoh !!

macam nak jatuhkan kedudukan seorang ustaz pon ada..
lagi mau tunjuk ustaz tu bercinta and pegang tangan bukan muhrim..

ORANG BODOH ja wat mcm tu la gila !!
geram aku tengok watak-watak camtu..

xyah nak berlakon baik sangat laa kalau dalam lakonan sebagai ustaz tu benda-benda yg halal haram pon xleh nak beza !!
ada ka patut seorang ustaz pegang tangan yg bukan muhrim !!

arghh..bengang plak rasa tengok watak-watak camtu !!

No comments:

Post a Comment